Tja!
Skulle vilja veta om någon lyckats byta disk på resident evil eller liknande 2 disk spel. Att spara precis innan disk change och loada med disk 2 funkar inte på RE. Jag har ett Viper GC chip med cobra 0.4 BIOS
Tack på förhand!
Tja!
Skulle vilja veta om någon lyckats byta disk på resident evil eller liknande 2 disk spel. Att spara precis innan disk change och loada med disk 2 funkar inte på RE. Jag har ett Viper GC chip med cobra 0.4 BIOS
Tack på förhand!
jag har ju läst att man ska spara innan och sen loada disk 2, men om det inte fungerar blir jag sur för jag är nog snart där.
nope det funkar inte... Det ska finnas ett sätt att byta disk genom att ladda gcm filen via ett program i datorn och sen in i GCt genom bredbandsadapter och Phantasy star online men har inte hunnit prova det.
Det fungerar helt utmärkt att spara vid slutet av disc 1, starta om boxen , ladda saven, o lira vidare från disc 2.
Jag o fler med mig har iaf lirat ut liiret, och det torde väll vara omöjligt om det inte funkar.. viper me cobra 0.4
jag har i alla fall tömt fontänen ner till labbet och sen stuckit tillbaka o sparat vilket är så nära slutet det bara går att spara på och jag kan inte loada med disk 2. Så om det nu går utmärkt att spara och starta om med disk 2 så får du gärna berätta hur du gjorde!
Last edited by Reejin; 2005-04-03 at 18:04.
ge fan i å spring tillbaks nånstans, utan kör så långt tills det ska byta kapitel, då får du automatiskt välja om du vill spara eller inte, så spara där och boota sedan dvd2 och ladda din save
piiiiice
Prova cobra 1.0 och säg hur det gick
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag får inte välja om jag vill spara eller inte. det är det som är problemet
när jag åker ner i hissen så kommer d en gråskärm där det står insert disc 2 and close the cover och inget annat.
och inget händer när jag byter disc.
Samma sak med Cobra 1.0 tyvärr.
På tex RE4 gick d bra att bara spara och starta om med disk 2 men inte här.
Bookmarks