vad gör man om man inte kan starta upp cromewell bioset...chippet verkar hel tomt??
vad gör man om man inte kan starta upp cromewell bioset...chippet verkar hel tomt??
ingenting startar...kan starta boxen med ms dash men inte med chipet...när ja gör det blinkar boxen grönt o rött...har brännt ut den där flashningsskivan men den startar inte...kan tilläggas att även chippet blinkar (rött)
hjälp mig någon...lödningarna e omgjorda xantal ggr
Du skall inte komma någonstans mer än till en flash meny OM du har Cromwell på BANK0, stoppa sedan in CDn E_u_r_A_s_i_a så skall det gå.
Glöm inte att witcha till BANK1 innan du flashar in något alls
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Tobbelinoboy... Jag och flera jämte dig har samma problem. Det blir svart som synden i rutan och ingenting kommer upp på varken bank 0 eller 1 då man startar med chippet aktiverat. Startar man med ejectknappen fungerar det, dock då utan chippet aktiverat.
Surt detta....
Michel
ja det e synd som fasen :/ men men..frågan e ju vad man ska göra åt det...om man ska kasta chipet ot h-vete o skaffa ett riktigt...eller om man ska sitte o felsöka tills man blir gråhårig
Original inlägg av pege63
ja men ja kommer ju itne till nån flash meny
vad ska det va för färg på lysdioden på chipet när det funkar då?
Chippet skall blinka rött eller nåt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hehe okay *S* ne men ja tror fasen att det e så att chippet e helt tomt...men men sånt e livet....för ja har mätt alla punkter på rebuilden och lpcn och har kontakt överallt men funkar itne ändå...bara att kassera eller va tror ni?Original inlägg av Hansi
eller förresten?..... ska det verkligen va kontakt mellan alla punkter på rebuilden och jord? nån som har lite mer konkret svart på vart ja ska mäta för att se om den e helt ok?
Det skall definitivt inte vara kontakt mellan alla punkter och jord. Kortslutning kallas det för :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Original inlägg av Hansi
hehe jo ja misstänkte det...men det skumma e att lödningarna ser sjyssta ut...kanske rebuild plattan som e knas :P
vilka stift skall ha kontakt med jord då? för nu har ja fort bort rebuilden och nu e det inte kontakt mellan alla men några har kontakt med jord?
Bookmarks