Laddade hem Evtool på att patcha M8:an, men den verkar inte ha stöd för detta? Funkar bara på M8+ Stämmer det?
Laddade hem Evtool på att patcha M8:an, men den verkar inte ha stöd för detta? Funkar bara på M8+ Stämmer det?
Last edited by Mickeax; 2005-03-17 at 11:43.
Nej det tror jag inte eftersom jag har använt evtool på M8 och det fungerade kalas.
Näst senaste evtool har stöd för m8, nyaste har bara stöd för m8plus...om jag inte minns helt fel...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok, tack. Ska ladda hem +.
Har inte hängt med med alla biosar(fått barn), e det M8+ som gäller.
Vad hände med X2 4981, 4983
V1.0-1.5= X2 4981, 4983
V1.6/b = Evo-X M8_16PLUS.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
M8+ till en 1.3 då?
Jag kan nämligen inte FTP'a till g-disken i Dashbord.
Utan det jag får göra är FTP'a till F: och sen via XBMC och köra copy till G:
Har en 20gig disk med G: som funkar utmärkt annars.
X2 4983.67 så får du tillgång till G
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Har han G så har han redan ett .67 patchat bios. Det han inte gjort är aktiverat G: i sin dashboard eller använder för gammal version av sin dashboard. Men det borde ju att gå att starta xbmc och ftp:a direkt till G då.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks