Uppdaterade XBMC till det nyaste, o nu funkar inga filmer via nätverket eller från xbox hårddisken, samma sak med musik filer. Men jag kan se på bilder via nätverket....nån har upplevt nå liknande??
Uppdaterade XBMC till det nyaste, o nu funkar inga filmer via nätverket eller från xbox hårddisken, samma sak med musik filer. Men jag kan se på bilder via nätverket....nån har upplevt nå liknande??
jo jag har redan gjort det, jag kan komma in o titta på filerna från datorn...men jag kan inte spela upp dem...kan endast se på bilderna från datorn....är det konstigt eller är det konstigt?
Om du har xmbc som dash, så se till att inte glömma att lägga in default.xbe på C:
(och döpa om den avalaunch.xbe eller hur du nu har det)
Den missen gjorde nämligen jag sist jag bytte...
hehe ok ska göra det...gjorde inte det för ja frågade på nått forum om man behövde det men jag provar me d som får ja se vad som händer
Känns som det är den som innehåller det mesta av koden, så det är nog en bra grej..
Sanningens ord
bytte även där....fick ett felmedelande
Line 284 End tag error stod hehe...men den startade FTP:n iaf hehe vafan hehe
lätt o veta vafan som är fel där då.....
Edit: Hittade på felet...hade glömt en < före bookmark på nätverks taggen hehe så fel d kan bli
Last edited by trevor; 2005-03-18 at 00:10.
konstigt....är exakt samma som nu innan jag uppdaterade xbmc...samma filmer som inte funkar...inga konstiga filnamn heller...nån som fattar varför?
händer bara när ja kör från datorn...alla på xboxen funkar...ok det är bara mappvis det inte funkar....
Last edited by trevor; 2005-03-18 at 00:39.
Bookmarks