Nån som vet var man kan få tag i xbox spel??
inte dc++ och sånt utan nån server kanske som man kan komma im på.
Nån som vet var man kan få tag i xbox spel??
inte dc++ och sånt utan nån server kanske som man kan komma im på.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Fråga Henrik Ponten på APB... han brukar ha koll på sånt..![]()
(tänk på att det du frågar efter är en som begår en olaglig handling.. och sånt diskuterar vi inte här)
Själva frågan är nog en anstiftan till brott mot upphovsrättslagen och isåfall straffbar...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Frågan är inte anstiftan till brott! Sonic77 frågar efter en server som delar med sig av xbox spel som han skulle kunna komma in på, detta är inte anstiftan till brott!Original inlägg av Hansi
För att det ska vara anstiftan till brott måste ett brott ha begåtts, i annat fall är det stämpling, och då ska det föreligga ett uppsåt, vilket vi inte känner till i detta fall. Vi vet inte om Sonic77:s uppsåt är att be någon begå ett brott. Han kanske skriver en bok, uppsats eller bara är Nicke Nyfikens bror.
Skulle Sonic77 nu få vetskap om en sådan server, är inte denna vetskap brottslig. Inte ens om Sonic77 beslutar sig för att gå in på en sådan server begår han en brottslig handling.
..det fanns en 'gnutta' ironi över Hansis inlägg.. och han som laddar ner begår inte någon olaglig handling.. det gör dock den som delar ut..![]()
Ja, det stämmer. Som det ser ut nu kan man tanka lagligt fram till 1:a Juli.![]()
Jag förstår inte hur jag kommer in på ovanstående server...
kan någon förklara?
Jag har provat ie och flashfxp, jag har provat användarnamn och lösen som står "inbyggt" i adressen.
Har jag missat nått, eller ska man andvända IRC för att få lösen osv.?
* Xbox Crystal v1.6 Tillv. 2004-08-30
* Western Digital 160 Gb
* DuoX2 Cromwell
* XBMC 2005-02-01
Ibland måste man ta lösenord och username baklänges...
Men om det inte fungerar ändå?
ftp://too:me@warez...
ftp://im:stupid@xbspel...
Jag förstår inte riktigt...
Ska jag vända på något mer?
Jag skulle nog behöva en lite bättre förklaring.![]()
* Western Digital 160 Gb
* DuoX2 Cromwell
* XBMC 2005-02-01
lol...han skojar med dig.. tänk efter nu !!! Tror du verkligen att PSXCare har FTP servar späckade med olagligt material som de delar ut till alla som frågar?
![]()
![]()
ps. ta en titt på inloggningsorden...![]()
Ha ha ha, det var riktigt kul, åkte på den också![]()
Jag såg faktiskt vad orden betydde, men det var ju inte så lätt att veta att servern inte fanns, om man är "ny här"...
Hansi bruka ju bara skriva seriösa inlägg...
* Western Digital 160 Gb
* DuoX2 Cromwell
* XBMC 2005-02-01
Det brukar iaf vara bra ping på de adresserna :-)
Bookmarks