Är det någon som har en programmerare till Viper chippet till övers/salu?
Enbart kontakten, ej flatkabel.
Min son har gjort kebab av den jag hade.
Ni kan maila direkt om ni vill.
//GoodYear
Är det någon som har en programmerare till Viper chippet till övers/salu?
Enbart kontakten, ej flatkabel.
Min son har gjort kebab av den jag hade.
Ni kan maila direkt om ni vill.
//GoodYear
Last edited by Goodyear; 2005-03-21 at 10:23.
Ge mig ett bud
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad sägs om 100 + porto och jag betalar i förskott typ med PayPal eller något?
200:- + 49:- frakt så skickar jag mot postförskott med kvitto, moms osv
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi:skulle man kunna få köpa flatkabeln till viper av er
Kan hända att vi har någon över. 200:- + 49:- frakt isåfall (vi tar nästan alltid det priset för småpryttlar, det skall täcka hanteringen att leta i skrothögarna, packa osv)
behövs inte fixade det på ett annat sätt
Last edited by kilu_88; 2005-04-03 at 22:06.
Bookmarks