fick hör att det har kommit ett PSOne Bios-Stealth Chip. så min fråga är: är det någon här som har lite info om den
fick hör att det har kommit ett PSOne Bios-Stealth Chip. så min fråga är: är det någon här som har lite info om den
Vi kommer att erbjuda dessa chip inom en vecka eller två. Priset kommer att bli c:a 500:- för ett sådant chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok
jag har hört att man bara ska behöva detta ship, är det så?
Ja, chipet fungerar som ett vanligt chip samt kopplas till bios så att det kan "patcha" informationen i realtid.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Varför är PSXCARE så jävla dyra på dessa chipp?? när (vi ser ingen anledning till att länka till konkurrerande företag...) endast tar 200:-/satsen Superchippet samt Stealth2001 chipp enda skillnaden är att dom kör med 2st chipp och inte som psxcare med 1st.....
Nej hanzi sänk era priser om ni vill behålla era kunder samt läggs detta mess in så vet jag att du är rädd för riktig konkkurans
/******
[This message has been edited by Hansi (edited 09 February 2001).]
Tjenare Kent
Det är inte så att tillverkaren av Xilinxchippet är en kille med namnet IGOR
jag känner denna kille i England det är bara han som kör med Xilinx chippen kom nu inte och säg att det är ni som har utvecklat Stealthkoden i chippet för det har han gjort
för ca:2år samt att det kallas FULL AMI i hans chipp rätta mig om jag har fel
/Mvh:******
Hej igen kent
här kommer nummret på "erat" Xilinxchipp som ni säger att ni har gjort
Krets: XC9572XL-10-PC44
vill du att jag ska lägga ut orginalbilden hur man löder detta Xilinx chipp??Jag gör inte detta för att jävlas tycker bara att det är fult att RIDA på någon annans våg samt säga att ni har gjort programvaran i chippet......
Japp, det är Igors chip, baserat på XILINX.
Kent skall drogtestas så fort han kommer till jobbet på måndag, vette fan vad han svamlar om egentligen.
Tack Hansi
Ja du lär testa honom omgående inte bra om det går förlänge hehe
/******
Det tycker jag ni skall göra alla på psxcare med dom priserna ni har.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Japp, det är Igors chip, baserat på XILINX.
Kent skall drogtestas så fort han kommer till jobbet på måndag, vette fan vad han svamlar om egentligen.</font>
500:-??? Är ni inte kloka????<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Vi kommer att erbjuda dessa chip inom en vecka eller två. Priset kommer att bli c:a 500:- för ett sådant chip.</font>
Ja men sluta gnälla som små ungar om dom vill ta 500:- så låt dom det hjälper inte att gnälla och klaga.
------------------
"Steady as a mountain, attack like fire, still as a wood, swift as the wind. In heaven and earth I alone am to be revered."
Takeda Shingen
"Steady as a mountain, attack like fire, still as a wood, swift as the wind. In heaven and earth I alone am to be revered."
Takeda Shingen
Den här tråden är MYCKET gammal och de priser som gällde då gäller inte längre...
Bookmarks