Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Mina DVD-R skivor fungerar inte längre!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2002
    Från
    Kalix
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Post Mina DVD-R skivor fungerar inte längre!

    Jag har ett antal spel på DVD-R skiva till PS2, och har haft dem ett tag nu, kanske 2 månader. De har fungerat alldeles utmärkt. Men en dag så fungerar dem inte längre, som om det inte är någon skiva i maskinen. Ibland får jag dock igång dem, om jag trycker en sisådär 34872 gånger på reset-knapppen. Mina CD-R skivor fungerar dock hur bra som helst.

    Min PS2 är en scph-30004, och jag är osäker vilket märke DVD-R skivorna är, men de är vita till färgen i alla fall.

    /Emil

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Inlägg
    133
    Respekt
    22

    Post

    öhh, det räcker att du postar i EN gång på ETT ställe annars lär du ju inte bli långvarig här
    XBOX v 1.4
    X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

    Nintendo Wii
    WiiKey2

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Empfmil:
    <strong>Jag har ett antal spel på DVD-R skiva till PS2, och har haft dem ett tag nu, kanske 2 månader. De har fungerat alldeles utmärkt. Men en dag så fungerar dem inte längre, som om det inte är någon skiva i maskinen. Ibland får jag dock igång dem, om jag trycker en sisådär 34872 gånger på reset-knapppen. Mina CD-R skivor fungerar dock hur bra som helst.

    Min PS2 är en scph-30004, och jag är osäker vilket märke DVD-R skivorna är, men de är vita till färgen i alla fall.

    /Emil</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">De är dåligt märke...
    Så pröva andra märken.

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2002
    Inlägg
    919
    Respekt
    23

    Wink

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av warp:
    <strong>öhh, det räcker att du postar i EN gång på ETT ställe annars lär du ju inte bli långvarig här</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nu ska vi vara glada här.

Liknande diskussioner

  1. brända Full dvd ... vafrör funkar inte dessa??
    By Stroofil in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-07-02, 15:55
  2. Messiah med dvd 1.20E och regionX funkar inte?
    By Drem in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-08-15, 17:09
  3. DVD eller inte?
    By Loco in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-14, 15:35
  4. Dvd Region X
    By Oddman in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 12:43
  5. HJÄLP! MINA PS2 BACKUPS STARTAR INTE!
    By mansnet in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2001-12-27, 17:55

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •