Hur kan ja få tag i bios jag behöver?
kan de vara nån som kan vara vänlig och skicka??
Hur kan ja få tag i bios jag behöver?
kan de vara nån som kan vara vänlig och skicka??
#xbins
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13110
tyvärr har de inte evo-x bios längre..... ska du ha bios till en 1.6 så får du hitta det på ett annat ställe...... kolla i forumet det kom upp ett ställe där man kunde få tag på det.... läs den senste veckans inlägg...... tror redan att det e klistrat......
okej men så ja kan inte få tag i bios nu då?? ja har ett 1.2?? måste ju finnas då ja få de till att funka? du kan inte skicka de via msn??
jag har xecutor 4980.06 och 4980.67 om du vill ha nått av dem......
Original inlägg av xboxenergi
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej kan du skicka de via msn? isf heter ja simeboy@*******.com.. vore mkt tacksam om du gör de
sök på google tar ca 10 sec att få hem det
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
okej.. menva ska ja söka på kan du ge mig sidan iställeyt ja hitta inte ja är lite dum vet du??
Får inte länka till andras sidor sök på google: X24983.06+xboxbios
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ja men de finns bara sidor där det står att man ska ha de inte att man kan ladda ner de har du inte msn???
Du söker inte tillräckigt effektift på google
Joho för nu har ja hittat de
Ja se där man kan bara man vill nog
Bookmarks