Skulle vara fint med ett chassi snart så man får rum med stora DVD-r.
Eller vad säger ni?
http://www.max************/?mode=comments&newsid=3421
Skulle vara fint med ett chassi snart så man får rum med stora DVD-r.
Eller vad säger ni?
http://www.max************/?mode=comments&newsid=3421
-- Hemma moddad Xbox --
-- Hemma moddad PS2 --
-- Hemma moddad GC --
-- Doctor V64 / V64jr 512 --
Panasonic-Q pratar du om då
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Nej nej... till din vanliga cube, så du får platts med dom stora skivorna =)
-- Hemma moddad Xbox --
-- Hemma moddad PS2 --
-- Hemma moddad GC --
men även om man skaffar ett nytt chassi, så kan aldrig läsaren läsa hela skivan va? Enda vinsten är att man kan bränna på stora skivor... eller?
Panasonic-Q är en vanlig GC i ett ovanlig förpackning du kan spela GC spel kolla DVD, MUSIC har en självOriginal inlägg av freddy_c
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag vet vad det är, men nu snackar vi vanlig cube med viper..
-- Hemma moddad Xbox --
-- Hemma moddad PS2 --
-- Hemma moddad GC --
nae enda vinsten är att man kan köra stora dvd, som e billigare. men har läst att laserspåret går längre än en 8cm skiva och det kan ju vara bra med cobra 1.0 som har multiboot!
Den läser inte längre än 8cm
Den läser utan problem från 12cm skivor... slutsnackat om saken..Original inlägg av SlayerX_
Ja, men kanske inte om du försöker få kuben att läsa "ändå ut" på skivan...Original inlägg av Mithos
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Original inlägg av Hansi
Vilka Gamecubespel tar upp en full DVD-r
Finns förvisso program som gör spelen ca 3 Gb för att förbättra möjligheterna lite.
Men ända ut blir det då inte...
Iaf, inga problem att bränna gc-spel på 12cm skivor och köpa med Viper, funkar som sagt MYCKET bättre än mini DVD-R.
Jag tolkar detta inlägg från GrävPeterOriginal inlägg av Mithos
"men har läst att laserspåret går längre än en 8cm skiva och det kan ju vara bra med cobra 1.0 som har multiboot!"
som att han vill utnyttja mer av 12cm skivan för att kunna få in mer än ett spel per skiva.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okey hajjar...Original inlägg av Hansi
Jao, en 2 spel borde han väl få in då.. om Viper även klara "strippade" versioner av spelen (utan skräpkod) så får man ju in ett antal fler..
Bookmarks