Brothers in arms
Hur jag än gör så står det NOT SIGNED IN hela tiden på både player 1 & 2.
Plus att även om jag laddar en profil i singel läge så står det NOT SIGNED IN
men då kan jag spela campaign.Jag fattar noll, är det nån som kan hjälpa mig ??
Brothers in arms
Hur jag än gör så står det NOT SIGNED IN hela tiden på både player 1 & 2.
Plus att även om jag laddar en profil i singel läge så står det NOT SIGNED IN
men då kan jag spela campaign.Jag fattar noll, är det nån som kan hjälpa mig ??
Är det inte att du inte är ansluten till xbox live som "not signed in" betyder?
Ingen aning men om det inte är NOT SIGNED IN som är problemet vad är det då ?. jag kan välja profiler, bana & lag men när jag ska starta spelet så händer inget.
Det verkar som om att du försöka lira över xbox live...jag har bara hört "not signed in" tillsammans med xblive
XBOX:v1.5:XBOXchip:Xenium 2Mb:ChipBIOS:Executer 4983:BIOShdd:Maxtor Diamond Plus 9 120Gb:hdd
Tja !
Jag har inte försökt spela över Live, jag & en polare ville testa spletscreen
men det vill sig inte.
Iofs så står det NOT SIGNED IN hela tiden sen man startar spelet men
problemet är ett annat.
Jag kan gå in i splitscreen läget, vi kan välja profiler, banor & lag men sen är det stopp. man kan inte klicka på start. kan det vara att det är en tidig ripp av spelet då jag fick den 2 veckor innan officella släppet?
ackack, har du kommit över spelet olagligt(?) i så fall diskuteras det inte här.Original inlägg av CIRCLE_P
"-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
Sedan när bryr vi oss om ifall spelet är i form av original eller "förhandskopia"
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
He he inte visste jag att det helt plötsligt blivit förbjudet att snacka "Förhandskopior " av spel här. Kanske mEn_mAn skulle ta & kolla igenom forumet ordentligt ang om folk pratar om "förhandskopior" eller inte.
Undrar om NÅN kan hjälpa mig med mitt problem?? ..... hmmm
Splitscreen funkar, men man kan inte spela i samma lag, nån får spela som tyskarna helt enkelt...
Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port
Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...
Hur fick du det att funka, vore tacksam för svar ??
Om jag läser rätt så fick TKmn det att funka genom att spelarna valde olika lag?
XBOX:v1.5:XBOXchip:Xenium 2Mb:ChipBIOS:Executer 4983:BIOShdd:Maxtor Diamond Plus 9 120Gb:hdd
Jag försökte det oxå men utan resultat. kan det vara så att det finns nån annan ripp av spelet där allt funkar eller finns det några andra förslag ?
Bookmarks