Är det någon som har koll på detta chip?
Skulle vilja ha kommentarer kring det så om ni har lust att skriva en rad vore jag tacksam..
//Kjell
Är det någon som har koll på detta chip?
Skulle vilja ha kommentarer kring det så om ni har lust att skriva en rad vore jag tacksam..
//Kjell
Jag har det, funkar kanon, aldrig haft problem med det. Kan bara rekommendera det!![]()
Ta ett Duo-X2 istället. Bättre kvalitet, inbyggd på/avstängningsfunktion utan att man behöver montera en extra strömbrytare på xboxen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Man sätter i en liten switch under xboxen, dra den mot dej och chippet är på, tryck den från dig och chippet är av. Det går även att köra xbox live med Akira 2 chippet om man så önskar. Alltså, jag ser ingen anledning till att köpa ett Duo-X2 i stället.
För att slippa pilla dit en extern brytare,, helt enkelt.
Jo, det är ju väldigt jobbigt![]()
Oändligt mycket mer jobbigt än att slippa montera den.Original inlägg av callyboy
Och är det något som brukar strula på chippade xboxar så är det hemfnulade strömbrytare...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Precis, sen ligger dom på ungefär samma pris.
Och ännu en fördel är att duox 2 kan hålla 2*512 bios.
Bookmarks