Visar resultat 1 till 18 av 18

Diskussion: Xbox - Levaranstid!

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0

Thumbs down Xbox - Levaranstid!

Har väntat i 3 veckor snart på min beställda XBox!!(spring och köp XBoxar på elgiganten NU!!!) Tur för er att ni är det mest seriösa återförsäljaren av pre moddade xboxar annars hadde jag avbeställt!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag är på elgiganten, pc city och onoff varje dag och köper ett par boxar på varje ställe. Jag kan tyvärr inte fylla en hel vagn, då flyger butikschefen på mig bums och börjar gnälla.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Jag är på elgiganten, pc city och onoff varje dag och köper ett par boxar på varje ställe. Jag kan tyvärr inte fylla en hel vagn, då flyger butikschefen på mig bums och börjar gnälla.
    9 Xboxar om dagen * 3 veckor (5 dagar) = 135 Xboxar inköpta undertiden jag har väntat!! ... *snyft* vill ha min xbox nu

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ok, jag erkänner, vissa dagar hinner jag inte vara ute och springa på elgiganten :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Dag 20: Hoppades att postens godsökning skulle vias något nytt. Men ack nej.

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Dag 21: Vi finner våran hjälte gråtande vid stranden, ack han har ej fått sin xbox än.

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Dag 22: På xbox fronten intet nytt

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Boxarna börjar sina "på stan" igen. Jag tog de sista på ONOFF och PC CITY. Elgiganten har fortfarande några kvar. 5st blev det idag. 50 hade varit trevligare :-)

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Boxarna börjar sina "på stan" igen. Jag tog de sista på ONOFF och PC CITY. Elgiganten har fortfarande några kvar. 5st blev det idag. 50 hade varit trevligare :-)
    Pax för en av dom!

Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Umeå
    Respekt
    21
    Ursäkta om jag lägger mej i men,Hansi, brukar inte ni köpa från grossister?
    Eller är det bara tillfälligt? (tänkte bara att det kanske blir dyrt i längden att handla från andra företag )
    * Xbox Crystal v1.6 Tillv. 2004-08-30
    * Western Digital 160 Gb
    * DuoX2 Cromwell
    * XBMC 2005-02-01

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Elgiganten är 100:- billigare än någon annan leverantör jag kan hitta.

Min grossist har fortfarande inte levererat alla xboxar jag beställde före nyår...

Det ÄR brist, de flesta butiker har fått små leveranser om 5-50st xboxar. För många butiker räcker en sådan leverans ett tag. För oss räcker den i ett par dagar.

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Dag 23: Jag svettas

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Hela 2st xboxar idag. Och en sån där Logitech Driving Force PRO ratt som är slut överallt...utom på PC CITY som ett litet tips till er PS2 ägare som fortfarande letar ratt till GT4 :-)

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Dag 23.5: OMG OMG OMG den är påväg!!! hur skall jag överleva helgen när jag vet detta. Må posten jobba på långfredagen!!

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    Inte för att jag, som beställde min box för bara lite mer än en vecka sen, tror att jag kommer få den jättesnart - men:
    Det framgår inte så tydligt hur man får reda på när boxen kommit om man valt att hämta den i butik. Dimper det ned ett mail då eller hur är det?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi brukar skicka sms och/eller ringa.

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    Den har kommit nu!! funkar klockrent!

Liknande diskussioner

1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. vet inte vad jag skall göra...
    By tiito78 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 10:04
  3. Linux på omidifierad XBOX med direkt boot
    By Hansi in forum Linux på XBOX
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 00:28
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter