Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: chkdsk/scandisk?

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    21

chkdsk/scandisk?

Finns det något sånt för XBOX?

Satt precis och kollade på en film från HD när det hackade till och den gick över till en gammal borttagen film. Antar filsystemet fått sig en törn. Har 150 Gig filmer som jag inte är alldeles sugen på att föra över igen.

Finns det någon annan lösning än formatering? Någon chkdsk eller liknande?
    Ska prova att ta bort vob-filen och föra över bara den igen och se om det löser något, men det känns ju som det kan fortsätta strula om jag inte formaterar..

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Hur stor är din hårddisk/partition?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    21
    Disken är 160 Gig och E:-partitionen (där jag fick problemet) är nog runt 140-150 efter att jag bytt bioset till ett med stöd för stora diskar.

Det löste sig när jag kopierat över VOB-filen igen, fast kanske var det tillfälligt, det lär ju märkas senare

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    (Du menar Fartitionen hoppas jag)

Formatterade du om f: efter att ha bytt BIOS?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    21
    hehe visst menade jag f: lite seg på morgonen...

mm, jag formaterade disken efter det.
    men tack för tipset i alla fall.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner