Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Ta bort misslyckad installation av spel?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    73
    Respekt
    21

    Ta bort misslyckad installation av spel?

    Jag har flera olika ställen att spara spel på. F är för sparade spel(save-filer) och E för spel.När jag skulle kopiera call of duty:finest hour till E stod det failure to copy game, please restart.då var jag så dum o försökte installera på F...Då gick installationen utmärkt(såklart går det på fel ställe...).så nu hittar inte xboxen spelet och jag kan inte spara på något spel då F är full.Hur skall jag ta bort den från F?Hur skall jag ta bort den halva från E?Jag har ett trasigt nätverkskort så jag förde över via xboxcopy, så säg inte att jag skall ta bort det från min dator.Eller går det att tabort med hjälp av linux?
    Snälla hjälp mig med min halvdåliga box

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du avalaunch så använd filhanteraren i den. Eller nåt annat program med filhanterare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Savefiler och plats för något enstaka spel brukar finnas på E:

    F: är där du normalt skall installera spel om du har bytt hårddisk.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    73
    Respekt
    21
    vart får jag yag på avalaunch?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Se min signatur
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    73
    Respekt
    21
    xboxguider eller?

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    mmm
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Plocka bort en misslyckad installation på hårddisken
    By PS. in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2005-03-02, 10:07
  2. Rosa EvoX logga, hur får jag bort den?
    By PureDigital in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2005-03-02, 07:53
  3. Ta bort spel
    By olleburton in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-31, 10:24
  4. Ta bort spel
    By chefen700 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 00:22
  5. Hur tar jag bort spel från Xboxens HD???
    By drifter7508 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 11:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •