Är den nån som vet om det finns NÅT? spel överhuvudtaget som man kan köra cooperative genom systemlink / xlink kai?
Hade varit så kul att köra typ halo 2 cooperative med nån polare å slippa ha delad bild på en tv. men det gick ju så klart inte![]()
Är den nån som vet om det finns NÅT? spel överhuvudtaget som man kan köra cooperative genom systemlink / xlink kai?
Hade varit så kul att köra typ halo 2 cooperative med nån polare å slippa ha delad bild på en tv. men det gick ju så klart inte![]()
På Doom 3 kan man köra cooperative via system link.
Jag är inte säker men jag tror att om du startar system-link på halo 2 så kan du gå in i gameoptions eller vad det heter och så står där nåt liknande "switch to cooperative-mode"
jo det är sant, men sen står det att cooperative kräver 2 spelare på en och samma xbox, ganska skadat att lägga in den funktionen i systemlink då den inte funkar i systemlink.
Är alla spelutvecklare lite efter i hjärnan eller är jag å min kompis ensamma om att vilja köra cooperative genom system link?
Tack för doom 3 tippset, ska testa genast
Okej, så kanske det är ja. Men testa som sagt doom 3, jag och min kompis har kört det och det är asballt!![]()
Håller med, doom 3 va hur kul som helst att köra coop med xlink kai.
Nu skulle man bara ha haft nåt headset så man kan prata med varran när man spelar! Har dock inte hittat nåt bra och billigt alternativ
Kolla begagnat
Bookmarks