Här är några bilder på min Xbox fläkt . Det är en Blå Antec 80x80mm som är knäpptyst .
Fakta:
Xbox Crystal v1.6
Xecuter 2.6
200GB HDD
Ett blått Cold Cathode neonrör
Blå Antec kläkt 80x80mm
Logo illuminator kommer snart
Mer bilder kommer!!
Här är några bilder på min Xbox fläkt . Det är en Blå Antec 80x80mm som är knäpptyst .
Fakta:
Xbox Crystal v1.6
Xecuter 2.6
200GB HDD
Ett blått Cold Cathode neonrör
Blå Antec kläkt 80x80mm
Logo illuminator kommer snart
Mer bilder kommer!!
koolt va kostade det att ficksa? skulle me vilja ha en tystare fläckt
Den kostade 99 kr och då kan man välja vilken färg man vill ha, det finns: röd, blå, grön eller där det är alla tre färgerna.
hur har du monterat neon röret ? och vilken storlek var det?
¤ X-Box [v.1.6][Duo X2 Chip][160GB Seagate 7200 RPM][Papst 12dB Fan][BioHazard Jewel][Röda lysdioder runt juvelen]
¤ PsTwo [v.12]
Jepp jag har ett Cold Cathode lysrör Det är 30cm långt...
var sitter det nånstans ( i xboxen alltså)
¤ X-Box [v.1.6][Duo X2 Chip][160GB Seagate 7200 RPM][Papst 12dB Fan][BioHazard Jewel][Röda lysdioder runt juvelen]
¤ PsTwo [v.12]
det får plats under boxen kolla på mina bilder i länken under
okej, men hur fan fick du in 2 st fläktar?
¤ PsTwo [v.12]
neonljuset monterar man ju in genom att låna lite stöm av te.x HDD eller DvD -läsaren,,,Nje 2 fläktar ser det iallafall inte ut som jag tyckar att det ser mer ut som 1 blå fläkt
satt dom utalför fast dom är bortagna nu såg för fjuttigt it med en på varje sida så jag gick låss på förstärkaren med en och den andra har flugit i ett subb slut stegOriginal inlägg av Ne0
Hur fick du plats med den?
vilken menar du?
¤ PsTwo [v.12]
Tja!
Bor du i närheten av KArlskrona betalar jag gärna för en liknande grej!
PM!
Eeee nae inte precis
fesse äger på Xbox
Va ska du köpa din Logo illuminator?+
jag vill också ha en sådan :P
hur fasen fixar man i bios så att man kan få upp default fläkt hastigheten till 70% så att inte det blir för varmt när man spelar spel osv. Har tryckt in en papst 80x80 som är tyst som en mus....
Använd programet fanthing, finns HÄR, du måste registrera dig först...
Passade denna Antec fläkten rätt in precis som den gamla eller e de hemmabyggt?
1 månad gamal tråd, men, men.. Nä den passar inte in bara sådär du måste såga lite i fläkten och lite i hdd-vaggan, se mer info HÄR
Bookmarks