Har nyss bytt ut min XBMC till en nyare version. Jag kopierade helt enkelt in mapparna & filerna direkt över den gamla XBMC'n. Även om XBMC'n funkar, så går det inte att göra några systeminställningar längre. Vad har jag missat???
Har nyss bytt ut min XBMC till en nyare version. Jag kopierade helt enkelt in mapparna & filerna direkt över den gamla XBMC'n. Även om XBMC'n funkar, så går det inte att göra några systeminställningar längre. Vad har jag missat???
Det rekommenderas att man tar bort den tidigare versionen av xbmc.. Jag rensade även cashen för serkäerhets skull.
En rekommendation:
jag brukar kalla mapparna för datumet. Typ XBMC-2005-04-01 .. sedan spar jag alltid den g:a tills jag vet att den nya funkar ok!
Original inlägg av whopper
Varifrån drar du ner dom senaste?
ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.org/ här har du en CVS från 1 April vill du ha nyare får du leta torrent filer eller kompilera själv..
Den har jag redan, men tack endå.Original inlägg av mysiskatten
det är samma som jag plockar från..
testa ta bort 0face008 mapparna i e:\udata & e:\tdata , det raderar alla settings, då skulle du kunna göra om de som du vill på ny ;-)
Testa att använda "XBox-Saves Manager 4.5". Så ser du vilka mappar som tillhör xbmc.
Bookmarks