Är en 1.6 med smartxx2.
Xbox, startar stannar startar stannar blinkar grönt/rött
Är Inte lödningarna får ingen bild eller ljud på Tv.
Vad kan det vara?
Är en 1.6 med smartxx2.
Xbox, startar stannar startar stannar blinkar grönt/rött
Är Inte lödningarna får ingen bild eller ljud på Tv.
Vad kan det vara?
Lödningarna, chippet eller något som pajjat rejält i boxen
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det kan vara att din EEPROM har gått sönder.
Den styr bland annat bilden.
Då brukar den bara så och blika och inte starta igång.
Om du vill ha hjälp med hur man kan fixa det så skriv din MSN så blir det lättare att fixa det över där.
Lycka till
Nej, har man SmartXX chip så får man upp SmartXx menyn hur mycket knas man än har i eeprom.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du kan få upp konfigurerings menyn ja, men inte bioset eller nått annat.
Han kanske inte har testat att få upp den menyn , det vet vi inte.
Så det kan vara det, det står ju inte att han inte kan få upp den.
Jag fick samma fel på min box för 10 min sen!!!
Den funkade kanon innan jag ftp:ade över ett spel sen startade jag om den men sen funkar den inte längre. Så vad f_n ska jag göra???
Får du ens upp chippets konfigurerings meny?
men köp en dat aom ni inte är benägna att pilla mewdxboxar
adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
numera kortslutet mammakort
Nästan helt hundra på att det är någon kall lödning ngn stans!!
När min box blinkar rött & grönt är det dags för en service!
Nej bilden är helt svart!!
Jag har ett lödfritt chip men det lyser som vanlligt o tar jag ur chipet o startar så kommer det upp att den måste in på service.
Jag har även provat med org.hd med samma resultat, den startar o stänger av sig 2-3 gånger sen är bilden svart och power knappen blinkar!!!
Bookmarks