Hörde att det finns en extra bana (Jabbas palats med bla Rancor) att ladda ner via Xbox Live. Jag har inte Live, kan jag komma åt detta ändå på något sätt?
Hörde att det finns en extra bana (Jabbas palats med bla Rancor) att ladda ner via Xbox Live. Jag har inte Live, kan jag komma åt detta ändå på något sätt?
Det går att hitta sådant via fildelningsnätverk. Du måste ha en modifierad xbox för att få in det på hårddisken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Min box är moddad (SmartXX) och jag har SW Battlefront på hårddisken, så bara jag får tag på uppdateringsfilerna kan jag kopiera in dem vart de ska. Men frågan är - hur kommer man åt uppdateringar som bara finns tillgängliga för de som har Live? Jag har åtminstone inte hittat något nerladdningsställe för "oss andra".
Fortfarande ingen som har något tips om vart jag ska vända mig eller hur jag ska göra för att få tag på uppdateringsfilerna till Star Wars Battlefront? Har moddad box som sagt och spelet ligger på hårddisken. Alla tips mottages tacksamt!
Du får leta på "fildelningsnätverket".
Alltså DC, BT etc
Jo, jag har letat som en tok (faktiskt nästan varje dag), men hittar inget. Kanske stirrat mig blind, men har sökt med "battlefront upgrade", "battlefront new level" etc etc.
Har någon av er hittat filen, vilket sökord i så fall?
Om någon har filerna och kunde bjussa på dem vore jag ännu gladare
Har du inte Live så är det nog kört!
Prova o sök på denna. Star.Wars.Battlefront.MAP.PACK.XBLIVE.XBOX-ReG
HuggOrmen: Tack för tipset. Tyvärr har ingen på DC++ denna. Har du hittat den och i så fall var. Är du inne i en hub så går jag dit direkt
Har du kollat med de vanliga torrent sidorna då?
Jag kör varken DC++ eller Torrents. Det va en fågel som viskade den releasen i mitt öra :O
th0d: Du har ingen bra Torrentsida att rekommendera? eftersom jag kör DC++ är jag lite novis, men har en kompis som kör Torrent som kanske kan hjälpa mih plocka hem filen bara hon vet var hon ska söka
Bookmarks