hur gör jag för att få superdisc 3.7 när jag har 3,6 instalerad?
tack på förhand tobbe
hur gör jag för att få superdisc 3.7 när jag har 3,6 instalerad?
tack på förhand tobbe
Börja med att ta backup på c:\evox.ini om du gjort några egna inställningar där.. Därefter är det bara att stoppa in skivan och installera..
jag har ingen rw skiva just nu men har hör att det ska gå ändå via ftp har sökt lite men hitar inte så bra bland allt här skulle upskata ett snabt svar om hur jag ska gå till väga tack på f-hand tobbe
Du behöver inte installera om hela SD3.7 om det bara e Evoxdashen du är ute efter, ta en backup på din nuvarande C: på boxen sen kopierar du in C: fr SD till C: på din xbox
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
och f också eller? om jag vill ha med programen
Ja men dom har du sen innan ju
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Superdisc 3.7 är ju as gammal, lägg in nått nyare istället tex Slayer.
Har det gått upp för dig att man kan packa upp SD3.7 lägga in senaste vers av APPS man vill ha in, packa sedan ihop den igen & bränna den.
Då har du nyare än slayers för den har åxå gammla vers på apps.
En SD blir vad du gör den till![]()
Blir ju mindre att uppdatera om man kör en nyare skiva än Superdisc som är över ett år gammal. Säger inte att Slayer är det bästa valet, finns gott om andra märken som oxå e frächa, kika på piratebay under xbox.
Får känslan av att Superdisc är en helig ko som man inte får kritisera här.
Heliga kor finns bara i Indien så jag säger det igen, en SD blir vad du gör den till själv.
Jag har själv själva grunden fr SD3.7rc8 (installationen, format, flash) i en uppackad version på PC HD.
Apps, bios lägger jag in endast det senaste, när sen NGN vill ha en SD av mig så packar jag ihop den till vedebörande som Xiso, bränner den på en CD-RW.
EMU brur jag mig inte om.
Tycker bäst om SD BOA som är den snyggaste & bästa jag prövat på.
Men ska man installera den så ska man veta vad man gör, vet man det får man den snyggaste installationen av alla SD som finns idag. (måste ses & prövas)
Släng ihop en SD skiva till mig, så skall jag installerade den och ta en titt. Att det är den snyggaste installationen av SD som finns idag, tja du kanske har rätt![]()
BOA kan du ladda ner fr nätet sök på google bara
Bookmarks