Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: DVD luckan död?

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

DVD luckan död?

Tjena jag har fått min schp500004 chippad med dms4 lite ezi hos er på psxcare. På senasre tiden (3dagar)så har maskinen blivi lite konstig den vägrar att öppna dvd luckan när jag trycker på knappen ett till problem är att den inte vill läsa cd-r skivorna längre snälla hjälp!! Ps jag installerade toxicBIOS 1.3 för nån dag sedan det kan väl inte ha med det och göra??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ring 08-643 26 13 och be att få prata med ps2teknikerna, eller kom bara in med apparaten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

hansi

kmr jag få betala pengar om jag lämnar in den irr gäller nån garanti?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du lär få betala för att få det åtgärdat, även om det bara är chippet som lossnat eftersom vi inte garanterar EZI-monteringarna.

"- Eftersom chippet inte LÖDS fast så får du själv stå för eventuella frakt/resekostnader samt en avgift på 250:- om du vill att vi skall sätta fast chippet igen om det lossnat. Våra tester visar dock att chippet sitter riktigt ordentligt, så det är osannolikt att det lossnar vid normal hantering av ps2:an.
    "

Men pratar du med någon av våra tekniker och visar/beskriver felet så brukar dom ha bra koll på vad som kan vara orsaken.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

mm

okej Hansi

Registrerade
    Apr 2005
    Respekt
    0

standby lyser inte så bra...

Nu är typ maskinen död jag lyckas inte få igång den från standby-läget där bara den röda lampan lyser,,,hjälp?

Liknande diskussioner

1. PC Dvd oläsbar? XboxDvd I PC..möjligt?
    By farsight in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 12:10
  2. streama dvd!?
    By sjolindereboy in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-10-31, 22:01
  3. Dvd Död
    By MPower1 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 13:40
  4. DVD död
    By MPower in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-08-14, 09:26
  5. DVD reg X i danmark?