IGR vad menas med det och vad är fördelen med det. har en trainer till underground 2 och när jag startar spelet vägrar boxen om den inte får en ip adress så när jag slår på datorn funkar det. varför gör den på detta viset?
IGR vad menas med det och vad är fördelen med det. har en trainer till underground 2 och när jag startar spelet vägrar boxen om den inte får en ip adress så när jag slår på datorn funkar det. varför gör den på detta viset?
IGR gör att du kan starta om xboxet och hamna på dashboarden, genom att trycka en knapp kombination på handkontrollen. kombinationen är: left trigger+right trigger+svart+back. Evo-x har sin IGR inbyggd i dashboarden, och den funkar sugit... Men det finns ett evo-x bios som är patchat med IGR. Den funkar super.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
ok for jag hade den fuktionen innan jag uppgraderade mitt bios och evox menyn men nu funkar den inte alls. vilket ar det man ska ha?
Vilken bios har du då?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
vet ej vad det heter nu men kan kolla upp det tills pa mondag sitter vid en cnc maskin nu darfor inga aao i min text
Bookmarks