Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Undrar om...

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0

Undrar om...

...ni kommer fortsätta med chippning efter 1 juni eller juli, läste nämligen någonstans att det då blir olagligt att öppna xboxen. Eller stämmer inte mitt påstående alls?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Efter 1 juni kommer det bli olagligt att kringgå tekniska åtgärder som skyddar upphovsrätten eller någon liknande flummig formulering i lagförslaget.

ÖPPNA boxen får du ju göra. Sätta i chip med bios som kan starta kopierade spel lär du inte få gåra. Sätta i chip för att köra linux hoppas vi skall vara OK.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    23
    sen e de ju upp till en själv vad man vill ha på chipet......... om psx monterar så kan ju du lägga in vad bios u vill ha.......

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22
    haha jag som trodde att lagen redan hade trädigt(?) fram, att chippa te.x xbox med ett cromwell bios borde väll ändå vara lagligt? för att använda en kaffe kokare att koka te i är väll inte olagligt?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    F-n vet, det är nog bara en tidsfråga innan man kan åka dit för att koka te i kaffekokaren...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Det är inte förbjuden utan en SYND
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

1. undrar hur jag bränner ett orginalspel?
    By lidas_LTopx in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2005-02-25, 16:34
  2. undrar om man kan
    By v70t in forum Aladdin Advance Support
    Senaste inlägg: 2004-09-11, 23:12
  3. undrar om ?
    By ArKe in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-03-17, 22:16
  4. Undrar
    By Sampo in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-07-03, 22:48

Bookmarks