Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: PS2 Mediaspelare

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    PS2 Mediaspelare

    Jag har problem med att få igång ps2 reality Mediaspelare till PS2, har DMS lite 4,0 chip i maskinen så det skall ha ju ha DIVX suport. men nu till problemet

    Jag har vart inte och läst på en hel del forum och detta skall vara så lätt står det över allt och går så och si så skall det funka inga problem, men jag vet itne var jag gör för fel eller om jag är helt dum i hövet, men jag får ingen ordning på det.

    Jag har nu tankat hem 3 st olika filer bla från http://ps2r.dg2.org/150/gettingstarted.html och läst hur man skall göra och allt men ändå, bränner ut skivan i mode2 i nero 6,0. Inga problem där men sen när man stoppar i skivan i PS2´n och sätter på den så kommer jag bara till den menyn med Browser och det. precis som om det är ett spel som itne funkar eller ingen skiva i. Blir galen nu för har suttit i flera timmar med detta problem och behöver ha hjälp.

    Det vore ju kanon om någon tex kunde göra en image av sin fungerande Mediaspelare eller om ni har en länk till en fun funkar och sen få en ordenklig beskrivning av någon som har en fungerande på hur jag skall göra..

    Tackar på förhand.

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Jag löste problemet själv, och det funkar kanon nu. finns säkert någon där ute som har samma problem som jag så här kommer en länk som förklarar precis hur du skall göra och följer man den så funkar det.

    http://www.geocities.com/x7r3m3_b0mb3r/ps2reality.html

Liknande diskussioner

  1. ToxicOS för DMS4 PRO (inkl HD LOADER funktioner)
    By jnk in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2005-06-29, 15:33
  2. ps2 hård disk
    By EvilBoY in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 19:30
  3. PlayStation 2 Multi-X chip NEO2.2 för svensk/amerikansk PS2 - 250:- Behöver HJÄLP!
    By Bastjeman in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 17:08
  4. ps2 popper mod chip säljes!
    By gurra_g in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-09-04, 16:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •