jag har ett PS2 där lasern kan vara trasig, men jag har en hårddisk i den, kan man få in nån hårddisk-läsare på minneskortet eller liknande?? Lasern används knappt ändå...
jag har ett PS2 där lasern kan vara trasig, men jag har en hårddisk i den, kan man få in nån hårddisk-läsare på minneskortet eller liknande?? Lasern används knappt ändå...
nej det skulle inte gå.
När en hårdisk är i ps2 då måste man stoppa in en cd-rskiva som gör att du kan använda hårdisken så är det tex i hdloder.
Det går med t.ex. DMS4 chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har ett Matrix Infinity, går det med det?? Har hört att det ska gå att boota från minneskort eller nåt... Jag kan iofs ha blandat ihop det :P
du måste ha programet på chippet som DMS4 kan och som inte Matrix Infinity kan
Matrix Infinity kan visst
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
my badOriginal inlägg av Hansi
:O säg GÄRNA hur man gör! Min lillebror frågar alltid varför PS2:et inte funkar, o det är lika jobbigt o svara varje gång =/Original inlägg av Hansi
Bookmarks