Hej jag bara undra vad det kan vara för fel när överföringen saktar ner sakta men säkert hela tiden?
Jag för över med qwix och upp till 25% ungefär så går det fort sen sakta men säker går hastigheten neråt.
Hej jag bara undra vad det kan vara för fel när överföringen saktar ner sakta men säkert hela tiden?
Jag för över med qwix och upp till 25% ungefär så går det fort sen sakta men säker går hastigheten neråt.
Jag kör med min standardreplik:
Kör du med korsad kabel eller via hub/switch?
korsad kabel kör jag medOriginal inlägg av frejac
Kompise nsäger att jag ska föra över alla spel till pc å sen till baka så att dom lägger sig i rätt orning. Bara för att jag har använt flera olika program att föra över spel med tex qwix wfer å total commander.
Kan det hjälpa.
El vad ska jag göra.
Vad är felet?
Vad har du för inställning för speed/duplex på nätverkskortet i PC'n?
(Den ska vara i auto/auto)
har du oriinal hd? när man har fyllt den till typ lite mer än 50% så blir den så jävla slö..... köpe ne större....... då håller du 10 meg per sekund![]()
jo duplex autoOriginal inlägg av frejac
Maxtor 200GB HD har jag.Original inlägg av wixia2
det är antligen ngn hårdvara som inte pallar att buffra lr så är det någon inställning
man måste utsluta vissa saker innan man kan ge dig ett svar te.x funkar tp kablen 100%? blir ditt chipsett i datorn lätt varm? ja tror det lr ej :P
hmm har du annan hd i så e det konstigt.... jag höll 10 meg per sekund i 1 timme...........
Kolla så att det inte finns några mellanslag i ISO filnamnet eller bindestreck!
Det spelar ingen roll vad det är jag för över till xboxen från Pc:n, det går lika sakta ändå.
Men när jag för över från xbox till pc istället så går det i ungefär 7000 kb/s.
Som sagt en kompis sa att jag skulle tömma nuvarande HD på alla spel å sen föra över dom på nytt med ett å samma program.
Har någon nått enklare förslag?
Bookmarks