Är inte riktigt klar med jewelen, och har inte bytt ut några lysdioder än...är öppen för förslag. Skriv vad ni tycker om boxen!!!
Är inte riktigt klar med jewelen, och har inte bytt ut några lysdioder än...är öppen för förslag. Skriv vad ni tycker om boxen!!!
BANNED:
Kringgått *-filtret och länkat till konkurrerande hemsida
det rosa e de som du lackat eller nått sorts skin?
¤ X-Box [v.1.6][Duo X2 Chip][160GB Seagate 7200 RPM][Papst 12dB Fan][BioHazard Jewel][Röda lysdioder runt juvelen]
¤ PsTwo [v.12]
DET ÄR RÖTT...det är tonings lack(det är genomskinligt) man brukar använda det när man ska tona bakljusen på sin bil.
BANNED:
Har planerat att sätta in ett batteri från en bärbar dator...så att man kan spela på boxer var som helst..hehe...
Förresten är det någon som vet hur man kopplar in en knapp på en ahndkontroll som man kan stänga av/på boxen på??
BANNED:
jag har sett en sån knapp en gång........ i en original handkontroll så finns det en kabel över som inte används...... med hjälp av den så ska det gå att få xboxen att starta med en lite knapp på kontrollen.........
Jamen vet du hur?
BANNED:
Finns också ett mod på xboxen som gör att du kan stänga av / sätta på med fjärr. Minns inte var tyvärr, men har för mig den kostade runt 250 bagis.
Okej...men vad tycker ni om min box i övrigt, då?? :P
BANNED:
rätt sjydt mmen du fixa lite DIODER
kan man fortfarande få tag på crystal xboxar?
¤ X-Box [v.1.6][Duo X2 Chip][160GB Seagate 7200 RPM][Papst 12dB Fan][BioHazard Jewel][Röda lysdioder runt juvelen]
¤ PsTwo [v.12]
jaaa...det tror jag..
BANNED:
varfrö skulle man inte det
jag vet inte, fråga Ne0
BANNED:
har inte sett en ï nån affär på skitlänge..
kan man kanske till o med köpa dem här ?
¤ PsTwo [v.12]
kan man fortfarande få tag på crystal xboxar?
klart man kna'
hmm fan va nice, ska man kanske ta o köpa sig en sån och modda den riktigt grovt?
Penguin, när du lackade din, var det mycket jobb? vad kosta färgen?
¤ PsTwo [v.12]
Passar perfekt i ett tjej rum!
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
ta bort plåt skalett, det e ofarligt har gjort det själv
Ne0
Det kostade ungefär 200-300kr. Det gick 3 små toningslacksburkar (som du kan köpa på Mekonomen) Du bara maskerar de delar du inte vill måla...om du maskerar riktigt bra behöver du inte ens ta av skalet (obs: jag tog av mitt skal)
Merlin.swe
Skönt att nån är avis...haha..
Ztreewox
Jag har försökt ta av plåten...men det satt hårt och jag vågade inte ta i för mycket...
ps. någon som vet nån bra fjärr eller annat för ett sätta på/av boxen med??
BANNED:
Någon som har förslag till färg på leds under jewelen....och någon som vet var man kan köpa lösa jewels?
BANNED:
Avis? Njaaä...Original inlägg av Thepenguin
Plåten är lätt att ta bort om man bänder upp plåtens små flikar som spänner mot plast knopparna (någon som fattar vad jag menar? )
För att slå på och av XBoxen med orginal fjärren får man löda dit en IRMod, kostar ca 130-160:- och består av ett litet chip och ett IR öga. Kan dock inte tala om vart man köper det på detta forum.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
IR-Mod<>XBMC
jaa, ja fattar vad du menar...
Jag menar inte orginalfjärren...utan något annat...typ en knapp på en handkontroll eller liknande..
BANNED:
om man löder om en viss kabel (vet inte vilken men det kanske nån annan vet) så kommer boxen att starta så fort den får ström.... då e de bara att ha köpa en sån kontakt som man styr med en fjärr....... allså en sån "klump" som sitter direkt i väggen......... som sagt så vet jag inte vilken kabel det eman löder om men det kommer kanske någon och förtäljer oss detta..........
Hittade en beskrivning på www.xbox-scene.com som kanske är vad du söker!?
http://www.xbox-scene.com/articles/p...controller.php
eller
http://144.92.190.113/modules.php?na...ile=controller
Ver 1.4 <> SmartXX v2
IR-Mod<>XBMC
Någon som vet var man kan köpa lösa xboxjewels?
BANNED:
köp et skal ppå psxcare och ta lös den bara
helt onödigt att köpa ett helt nytt skal!!...e det nån som vet nått bra ställe där man kan köpa LÖSA xbox jewels??
ps. SKRIV VAD NI TYCKER OM MIN XBOX
BANNED:
Kan inte du göra en likadan till min lillsyrra med jag pröjsar bra
Haha...jävligt roligt...
BANNED:
ja det var det och du är bannad
Bookmarks