Skriv vad ni tycker om boxen...kom gärna med förslag
har två frågor:
Var kan man köpa lösa xbox jewels??
Sätta på/stänga av boxen med någon sorts fjärrkontroll eller knapp??
Skriv vad ni tycker om boxen...kom gärna med förslag
har två frågor:
Var kan man köpa lösa xbox jewels??
Sätta på/stänga av boxen med någon sorts fjärrkontroll eller knapp??
Moddad Xbox Crystal Edition V1.6
Xecuter 2.6
Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB/IDE133 HDD
auhg är det inte du som blev bannad och så startar du en ny fy vad lågt tycker fortfarande att den ser ut som den skulle passa bättre i min lilsyrras rum
jag är tvungen att hålla med effoc på båda punkterna (trots att jag inte har en lillasyster). Att du startar en ny efter att ha blivit bannad är en av anledningarna till att jag inte hjälper dig med din fråga.
Detta är min signatur
Nu skall vi inte vara långsinta
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ärligt talat.
jag skullle ge den till katten som kattlåda
du har väl jobbat lite grann men den e frot farande ful
Håller helt med Hansi...synd att alla är så avensjuka på min xlåda bara...men så e det väl när men inte pallar göra något åt sin egen....
Xecuter 2.6
Hansi!!! Vad kostar det att sätta in ett Xecuter 3 chip med den nya fronten (som den på bilden)??
Xecuter 2.6
jag akulle väl kunna betala dig 50 spänn för din låda........
okej...fan va ni e oseriösa här
Xecuter 2.6
1195:- för x3 chip inkl monteringOriginal inlägg av Tjoaren
800:- för front inkl lcd
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej...tack..för dit svar (som är seriöst, till skillnad från vissa andra)
Xecuter 2.6
Här kommer ett seriöst svar!
Din XBox är enligt mitt tycke inte mer än en målad Crystal med en lampa i, inget speciellt med andra ord. Se min bifogade bild, där har du en riktig moddning (OBS! Inte min box, hittade bilden på nätet!)
Tips, hitta på något nytt modd som ingen annan har gjort tidigare.
Hade själv en ide om att sätta modchippet under juwelen med kablar ner till LPC:n (om det får plats där?) + lite blå dioder runt detta, men har nu monterat en display så jag orkar inte dra om alla kablar.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Ok...jag är inte riktigt klar med min moddade xbox ännu...och jag har lätt ingen chans mot killen som gjorde boxen som du har på bilden obs. tack för ett seriöst svar=)
Xecuter 2.6
Är öppen för (seriösa) förslag
Xecuter 2.6
ok men fica cfl
håller heltmed tjoaren bara DU tycker den är fin det är det enda som räknas. fight the power (ja förutom hansi då)
Bookmarks