Hallå!
Jag har sökt på internet länge nu på alla möjliga sidor men jag får inte reda på svaret på min fråga; Jag har en skiva som heter "Slayers Evox Autoinstaller v2.6". Är detta samma som superdisc och om inte, vad är skillnaden?
Hallå!
Jag har sökt på internet länge nu på alla möjliga sidor men jag får inte reda på svaret på min fråga; Jag har en skiva som heter "Slayers Evox Autoinstaller v2.6". Är detta samma som superdisc och om inte, vad är skillnaden?
nej de e inte samma, vet ej skillnaden men du kan ladda ner superisc i dc ellere mirc
Okej, tack för snabbt svar, jag har en fråga till kom jag på. Jag har en Seagate 40 gigare HD som jag hade tänkt sätta in i xboxen för tillfället. Jag vet inte riktigt om den funkar som den ska så jag undrar om det finns några risker för xboxen om jag sätter in den och installerar superdisc på den.
nej det finns ingen risk vad jag vet, om 40 giggaren inte funka sätt tillbaka orginal bara.
men varja gång du byter hd måste du formatera med superdisc tror jag
Okej, men jag laddade ner mIRC där man kan få tag i senaste versionen av super-disc men den heter "Superdisc_3.7.rc8.rar". Läste ett inlägg av Hansi där det stog att man inte ksulle ta super-discar med 3:e versionssiffra, men jga är inte säker på om den är det eller inte. Inne på den här sidan stog det om versionen: http://meph.eu.org/super-disc/viewforum.php?f=14
Last edited by callyboy; 2005-04-12 at 21:17.
Verkar ok
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nån som har testat båda och kan säga vad det är för skillnad på dom 2?Original inlägg av callyboy
|Xbox|
|Xenium Ice|
|80 GiB HDD|
|Xlink: svanfors|
Jo det är en SD som innehåller samma program som en SD3.7, du kan om du vill installera den på din XBOX.
Det är bara det att du får uppgradera vissa program som tex DVD2XBOX, XBMC till senaste versioner men det är lätt.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
han menar nog skillnaden mellan slayer och superdisc![]()
Men gör det någon skillnad om jag har en xbox v. 1.6?
nej
Jag har nu testat båda och måste säga att skillnaden är minimal, men själv föredrar jag ändå Slayers Evox eftersom att den är nyare.Original inlägg av svanfors
Öppnar du den så ser du att vissa matrial är över 6 mån gammalt
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Men superdisc är äldre!
Den NI har ja :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vilken är den senaste då?
Min SD har bara det senaste i APPS väg för xboxen
Page63 >>> Okej, men den man kunde ladda hem från mirc som tydligen ska vara den senaste hade äldre program än Slayers, men, men, eftersom att Superdisc och Slaryers är ungefär samma så spelar det ingen större roll.
Man ska inte strirra sig blint på V3.7rc8 utan på vad man själv kan göra med alla SD som finns ute på nätet typ torrent MIRc sux.
Bookmarks