Tankas för fullt nu, ska hem på lunchen och testas. Mycket efterlängtat, hoppas det lever upp till de höga förväntningarna!
Tankas för fullt nu, ska hem på lunchen och testas. Mycket efterlängtat, hoppas det lever upp till de höga förväntningarna!
Det är ett kanonspel
Någon som kan ha en lösning på varför det inte fungerar för mig (och för många andra). Det som händer är att bilden blir svart när man försöker starta det och sedan hänger sig Xboxen... Jag har en identisk Xbox som en polare och på hans fungerar det. Biosen har jag uppdaterat från X2 4981 till X2 4983, jag har provat alla möjliga och omöjliga inställningar, PAL, NTSC, Låst och olåst hårddisk, ja, jag har till och med provat att ändra kontrollport till handkontroller men ingenting funkar...
På två andra ställen har jag läst om folk med precis samma problem men ingen vet någon lösning...
Har hört talas om problemet. :s verkar hel mysko, men om det inte fungerar när man har byt bios så... Man kanske måste lägga in det på HD:n efter man bytt bios?
Problemet är löst, man får gå in i MS Dash, ändra språk till t.ex. tyska, starta om xboxen, ändra tillbaka till engelska, starta om och sedan är det bara att spela...=)
Spelet verkar asfett, satt till 4 i natt och lirade trots att jag saknar ljudkablage, tweaka till bilen och feta till väghållningen så blir det riktigt skoj.
Saknar cheat för att komma till nordschleife någon som har tips om var jag kan hitta det? plzz...
bimmerboy: Testa www.cheatplanet.com
www.game-revolution.com
www.megagames.com
Hade samma problem själv, det visade sig vara fel på .iso filen. Tankade om rar filerna å då funkade det primaOriginal inlägg av Schlbuditz
Tips: Kör drag online, grymt kul!! Har kört 9.230 med min Skyline
Har testat Forza i bara en kvart, men mitt intryck så här långt är dåligt ljud och lite halvseg grafik...
Annars hade jag samma problem som några andra med blackscreen vid uppstart, men det löste sig ju med ovan nämnda tysklösning. Men VARFÖR det funkar då, det kanske någon kan tala om för mig? Det känns lite ologiskt. Eller?
Hej på er, jag är som ni märker, inte så haj´ på xbox. Hur f** kommer man in i MS Dash så att man kan göra tricket med att ändra språk så att man får igång Forza? Jag har chip Executer2
När jag ska spela vissa banor på Forza så kommer de upp en svart ruta om att de är skit på skivan, va är de för fel då? Har ju spelat på disken!
Last edited by Axel_e; 2005-05-09 at 11:07.
Kan vara skit på banan typ olja då blir det svart på RUTAN
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
nu var du rolig för idag! Ingen som har samma problem!
HAHAHA LOL!Original inlägg av pege63
Ska det vara PAL eller NTSC när man gör tysk grejet?
Tysk grejet? Vad menar du?
Det där att man ska ändra till tyska, starta om, ändra till engelska och starta om, på MS Dash.
Spelar ingen roll om det är Pal eller Ntsc skulle ja tro, det är väl bara att testa.
Bookmarks