Jag har ett problem. När jag kollar filmer på boxen så på visa filmer så slutar filmen visas och man hamnar ute i menyn igen, efter ca 2-3 min. Jag har testat både .avi och .mpeg och det är ingen skilland.
Kan nån komma med tips!!
Jag har ett problem. När jag kollar filmer på boxen så på visa filmer så slutar filmen visas och man hamnar ute i menyn igen, efter ca 2-3 min. Jag har testat både .avi och .mpeg och det är ingen skilland.
Kan nån komma med tips!!
Jag har samma problem med filmer om jag kör från dvd-r. Om jag använder cd-r så är det inga problem. Använder du dvd-r kan du väl testa att byta märke på skivorna det brukar finnas listor med de märken som fungerar bäst samma gäller om du använder cd-r testa andra skivor eller kanske till och med cd-rw skivor.
Om du kommer på någon annan lösning så posta gärna svaret för jag är intresserad av att veta vad det kan vara för fel =)
Mina problem är oftast när jag kör dvd-r och har t.ex. en tv-serie på skivan då fungerar aldrig första avsnittet men övriga fungerar utmärkt. Mitt xbmc är rätt gammalt minst 6 månader, kanske skulle testa med en nyare release.
Bookmarks