Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: HJÄLP! Helt trasig xbox!

Registrerade
    Jun 2004
    Respekt
    21

HJÄLP! Helt trasig xbox!

När jag försökte byta dashboard till xbmc från evoX så fungerade det inte så jag fick ladda hem en nyare version av evoX och när jag startade cd fungerade allt men jag undrade hur man fick den cd som dashboard så jag testade lite olika saker och sen så testade jag flash den och då flashade den till slutet ungefär för den stande där så jag stängde av xboxen och när jag startade den igen så blinkade det till 2ggr innan den startade och då blinkade det rött/grönt och skärmen är helt svart.
    Så jag letade lite här på forumet och hittade att man behövde gå till han man chippade av och be honnom flasha om chippet igen så då undrar jag om man måste det eller om man kan fixa det själv?

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    22
    vad har du för chip?? har du tur har du ett duyrt chip som man kan flasha om med hjälp chipets menyer....... men sen kan det vara ett billigare som man måste ha programerare elllet hotflasha...... men gå till han som du köpte av så fixar han det säkert......

Registrerade
    Jun 2004
    Respekt
    21
    Jag har ett billigt och väldigt okänt chip så det blir väl att ringa till han som chipade xboxen.
    Eller vad är hotflasha?

Registrerade
    Jun 2004
    Respekt
    21
    Jag har ringt till honom nu och han sa att han kanske skulle kunna fixa det så jag hoppas väl på det bästa...

Liknande diskussioner

1. vet inte vad jag skall göra...
    By tiito78 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 10:04
  2. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-20, 22:38
  3. Trasig Xbox ?? Snälla hjälp
    By jazzy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-12-15, 19:03
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks