hej! jag har silent hill 2 nu som ligger på 3 skivor (rippad från DVD'n). Hur fungerar det med skivbyte eftersom orginalet ligger på en skiva??
hej! jag har silent hill 2 nu som ligger på 3 skivor (rippad från DVD'n). Hur fungerar det med skivbyte eftersom orginalet ligger på en skiva??
När du har klarat ut den första skivan är de bara att lägga i den andra osv.
Men dock kräver det att du har ett chip som klarar det.
jo jag hängde inte med här är det till ps2.. är det vanliga cd-r skivor du har bränt det på
"Josef"
ja de är det.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av spel:
<strong>ja de är det.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">kan oxå lägga till om man nu inte har ett chip som klarar cd-r skivor på flera skivor. Så kan man swappa med dvd region x eller ar2.
Då är chipet på hela tiden. Och klarar flera skivor.
ps jag är på forumet flera gånger varje dag, så de räcker men en tråd.
vad jag har hört så skall du boota upp med första skivna och sen när du klarat allt som är på första cdn skall du spara spelet på minneskortet och sen byta skiva
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av orcko:
<strong>vad jag har hört så skall du boota upp med första skivna och sen när du klarat allt som är på första cdn skall du spara spelet på minneskortet och sen byta skiva</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jo, i många fall är det så att det skall sparas på en eller två specifika punkter, sedan är det bara att byta cdr. ex.<ka***to> m.f.l kan Ibland rippa skivorna så att multiplayer ligger på CD2. då kan man bortse från eventuella sparningar. bara att plugga in cd2 och köra, men dock inte alltid. ibland får man skapa profil i cd1 och och sedan ladda profil i cd2 som är multi. Men det enklaste är att följa "rippans" rekomendationer i medföljande *.nfo. Saknas den så får du tänka till så är det inget problem:-))
/ phenomena
Bookmarks