När jag startar xboxen så startar den om 3ggr och blinkar rött grönt..
Det är ett nytt exe2.2 pro chip i det.
När jag startar xboxen så startar den om 3ggr och blinkar rött grönt..
Det är ett nytt exe2.2 pro chip i det.
Vad var det för bios du flashade med, för man får just det när man flashar in ett felaktigt bios?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Samma problem har jag, flashade tydligen med fel bios...Plus att jag får felmedelande 16 när jag startar utan chip, vilket innebär att evo-x är borta, Hur gör jag för att flasha om mitt bios till det rätta?? det går ju inte via skiva, Fick ett svar att jag ska flasha via Parallel Porten?..Vad innebär det??..Tacksam för svar
sätt in SD skivan & installera om Original MSDash
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Okey, Tack för ditt svar=), men jag löste det själv via paralell porten, Men om det inte hade löst sig så hade jag gjort på ditt sätt!...
Har en fundering ang. felaktig bios.
Nu har samma sak hänt för mig, för andra gången. Och denna gång hände det mitt i Jade Empire. Hur kan det bli så ?
Alltså, jag vet inte att det är bioset som krånglar, men det var det förra gången den betedde sig som den gör.
Å inte har jag nån gammal kabel heller så de blir väl till att lämna in den igen
/Josh
Bookmarks