Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Startar om?

Registrerade
    Jul 2003
    Respekt
    22

Startar om?

När jag startar xboxen så startar den om 3ggr och blinkar rött grönt..
    Det är ett nytt exe2.2 pro chip i det.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Vad var det för bios du flashade med, för man får just det när man flashar in ett felaktigt bios?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    Samma problem har jag, flashade tydligen med fel bios...Plus att jag får felmedelande 16 när jag startar utan chip, vilket innebär att evo-x är borta, Hur gör jag för att flasha om mitt bios till det rätta?? det går ju inte via skiva, Fick ett svar att jag ska flasha via Parallel Porten?..Vad innebär det??..Tacksam för svar

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    sätt in SD skivan & installera om Original MSDash
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    Okey, Tack för ditt svar=), men jag löste det själv via paralell porten, Men om det inte hade löst sig så hade jag gjort på ditt sätt!...

Registrerade
    Nov 2003
    Respekt
    0
    Har en fundering ang. felaktig bios.

Nu har samma sak hänt för mig, för andra gången. Och denna gång hände det mitt i Jade Empire. Hur kan det bli så ?

Alltså, jag vet inte att det är bioset som krånglar, men det var det förra gången den betedde sig som den gör.

Å inte har jag nån gammal kabel heller så de blir väl till att lämna in den igen

/Josh

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner