Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Mappa om IGR

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Surte
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Mappa om IGR

    Hallojs.

    Går det på något sätt att mappa om alt. temporärt stänga av IGR ifrån Duo-x2 bios?, Har stängt av alla IGR på evox.ini och letat i varenda jäkla xml-fil men hittar inget bra.
    Problemet jag har är att när jag spelar Fight Night round 2, så använder sig spelet vääääldigt mycket av L + L trigger och R + R trigger, har hänt ett flertal gånger att boxen startat om sig mitt i spelet, går inte att få till en fungerande config i spelet utan att använda dom knapparna-kombinationerna

    Hade varit riktigt bra ifall jag kunde ställa om IGR till någon annan knapp-funktion som man sällan använder för att slippa reboot mitt i spel.

    Finns det någon lösning på det eller e det helt kört?

    Xbox 1.6
    Duo-X2
    biosversion ska jag kolla upp när jag kommer hem.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Byt till senaste X-ecuter 2 bioset, där kan du aktivera/inaktivera funktionerna i en ini-fil.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Surte
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Klockrent, har inte hunnit mekka nånting med det i helgen, ska kolla upp hur man byter bioset å grejar med det. postar ett svar ifall jag får det att funka eller ej
    ---- Limits are made to be broken-----

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Surte
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Kan jag köra executer 2 bioset till mitt DUO-x2 chip?, eller måste det till ett chip-byte för att kunna lägga in executor2 bioset.
    ---- Limits are made to be broken-----

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Flasha bara in det på bank1
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2005
    Från
    Surte
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Tog ett litet tag innan jag fick för mig att våga flasha om bioset, men nu i helgen så tänkte jag att nu jävlar,nu ska det minsann ske. Så jag drog hem Xecuter2´s senaste bios v 5035 tror jag det var, å sen flashade jag på, funkade ju klockrent, och jag kunde pusta ut ordentligt när ingenting gick sönder eller började blinka efter den manövern.
    ---- Limits are made to be broken-----

Liknande diskussioner

  1. IGR vägrar fungera!
    By dsundelin in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 09:22
  2. IGR funkar ej..
    By SoniCated in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-03-17, 23:56
  3. IGR bland annat..
    By g-zpot in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 22:14
  4. Igr i spel till dashboard, inte starta om.
    By digital1 in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-17, 09:28
  5. IGR
    By Highscore in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-19, 11:31

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •