Jag har idag börjat spela pariah. Det var en glad känsla som fyllde mig när jag inledde första chaptern. Efter några timmar så hade jag kommit en bit samt att då redan fått spela om hälften pga. av ett fel som jag nu kommer till.
När jag äntligen klarat mig förbi en svår passage så förväntar jag mig en save men inte vill spelet bjuda på det utan det skickar istället fram en elak fiende som dödar mig. Jag blev då så förtvivlad att jag i ren ilska stängde av spelet. Efter att jag lungnat ner mig så tänkte jag att jag skulle spela igen men när jag skulle loada min profil så stod det "file corrupted". Jag förstod ingenting utan försökte pilla lite i settings och liknande (inne i spelet alltså) dock utan resultat. Jag började då om med spelet genom att skapa en ny profil och sprang mest igenom det mesta fram tills det att jag kom tillbaka till ungefär den plats jag va tidigare och självklart skedde samma sak.
Jag blev dödad --> jag blev arg --> jag stängde av boxen --> jag kom på mitt misstag!
Samma sak hade hänt igen!!!
Hur ska jag lösa det? kan ngn möjligtvis bjuda på en save-fil?
Bookmarks