Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: uttråkad

  1. #1

    uttråkad

    jag och en kompis delar på ett internet abonemang och betalar hälften av priset och vi har 2 datorer i olika rum .Men han sitter alltid och kollar på vad jag jag på nätet och han sitter bara och kollar på min skärm hella tiden och därför blir jag utråkad pga det.Några förslag vad man kan göra åt det?
    Jag har sakt till om det men han lyssnar inte vad ska jag göra?för jag vill ju göra privata saker på nätet.
    snart betalar man 49kr gånger 6 för att banna han från netet 212. .85. . 0. 118. och skaffar eget.
    Last edited by Mr_Khyron; 2005-05-08 at 23:06.
    403 11 GÖTEBORG
    www.sweclockers.se
    x
    här har vi en lite malgroda

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    354
    Respekt
    21
    skicka virus till hans data!

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    hahah yee skicka virus

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    519
    Respekt
    21
    eller så vänder du bara bort skärmen och vips så ser han inte vad du gör

  5. #5
    eller så får man stämpla och åka till en annan jag käner och använda nätet där.
    Det hade varit bättre att bara gå 30min över till en annan.Han som jag går 30min till brukar bli utknuffad från forum om han inte är osynlig innan han postar
    403 11 GÖTEBORG
    www.sweclockers.se
    x
    här har vi en lite malgroda

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    354
    Respekt
    21
    du kunde ju testa att skaffa honom en kompis.

  7. #7
    Registrerade
    May 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Inte för att låta gammal men dom flesta svaren är ganska osreiösa och hjälperinte alls trådens skapare.
    K.N.E.G.G.A.N.: Kinetic Networked Entity Generated for Galactic Assassination and Nullification

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dra igång pukebath.mpg eller något annat äckligt varje gång han tittar på din skärm
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Okej men var hämtar man det?
    403 11 GÖTEBORG
    www.sweclockers.se
    x
    här har vi en lite malgroda

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du inte klarar av att hitta äckliga grejor på nätet så är det nog ändå bäst att du har din polare nära till hands när du sitter och surfar :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Skaffa en trådlös uppkoppling har du tur så sitter där en i samma byggnad med internet uppkoppling utan skydd som man kan surfa på el dela på en låt oss säga 10 MB uppkoppling utan att sitta i samma rum.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    251
    Respekt
    21
    sniffa upp alla paket på nätverket så kan du få tag på hans lösen till hans msn m.m. hehe.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •