Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Skivor i chippad scph-5004

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0

Skivor i chippad scph-5004

Hejjsan jag undrar kan man köra Princo dvd-r skivor, TDK dvd+rw och platinum cd-r skivor?? Eller är alla dessa "skit" som pajjar lasern?? Isf vilka skivor cd-r/dvd-r skivor är dom som med säkerhet inte pajjar lasern?

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0
    nån som vet??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Eftersom du äri www.psxcare.com forumet får du stå ut med att vi bara vill rekommendera skivor som vi säljer här...

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=356&xSec=57
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0

Vilka skivor

Jag brukar köra med Fuji 8x DVD-R. ******** säljer dessa till mkt bra pris .
    85kr för 25st i dagsläget (http://********.com/shop/productinfo.asp?id=551) . Men jag har även en dröse spel som ligger på Princo Budget (gula) och även de funkar klockrent . Kanske jag kan uppleva en något längre laddningstid med dessa, men det är inte mer än att det kan vara som jag inbillar mig . Men jag har för säkerhets skull installerat laserskydd på våran Slimmade PS2.

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0

Öhhhhh.......

........glömde ju att Hansi är en snåljåp som inte tillåter några andra firmanamn på sitt forum än sina egna.
    Firman är b-a-n-n-e-d-!-!, fast utan strecken emellan.
    Last edited by Saab99; 2005-05-14 at 23:18.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du glömde också att man får gratis permban som belöning när man visar sig smart nog att kringgå *-filtret
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0
    Hu då, är det något jag bör oroa mig för
    Är permban en belöning då eller?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du hade turen att slippa bli bannad, det var alldeles för fint väder att sitta och banna folk på så jag sprang ut och tog en ridtur istället...

Liknande diskussioner

1. Chippad fast funkar inte
    By Pschimon in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2005-01-29, 10:44
  2. Reparation av chippad box, var?
    By superboss in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-09-27, 18:19
  3. Messeiah 2 i SCPH 30001 NTSC|U/C?
    By Goro in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2003-08-08, 19:17
  4. SCPH 9002 GAIN & BIAS
    By Chocke in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Senaste inlägg: 2002-08-12, 23:10

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner