hur man kommer in i dom?
hur man kommer in i dom?
är det någon som vet hur man kommer in i dörren på heroes guild? jag har kommit in i de andra tex rose cottage ge dörren choklad knothole glade en bättre båge typ master. men har inte kommit in i dörren utanför tvinblades camp??
Hejsan!Original inlägg av barkis
Ska prova chokladen, demondörren i heros guild har jag inte heller kommit in i, men den säger ju att man måste vara väldigt god för att komm in i den, och har hört att man ska ha en väldigt "vit" rustning eller klädnad och mycket possitiva poäng för att komma in i den.
Har heller inte kommit in i demondörren som säger att den vill se en brillant knight eller vad den säger.
Vad säger den i tvinblades camp?
Jag hade föresten standardbågen och kom in i den där man ska skjuta honom med båden, men jag hade uppgraderat min gubbe på accurency då 2 steg eller nått.
Ha det gött!
----------------Spoiler-----------------
Hmm, har inte spelat fable sen i våras.. Heroes Guild är väl den som ligger i klippväggen i utkanten av själva träningsområdet?? Den säger väl nåt om "your path has to be lit", alltså "din väg måste vara upplyst". Kolla i inventory, där finns en lykta som inte direkt har något användningsområde i spelet. Om jag inte blandar ihop det med en annan demondörr är det lyktan man ska använda.
Original inlägg av barkis
Man får ju en lampa när man börjar, använd den franför dörren så öppnas den
Bookmarks