Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Demondörrar

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    78
    Respekt
    20

    Demondörrar

    hur man kommer in i dom?

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2005
    Inlägg
    78
    Respekt
    20
    är det någon som vet hur man kommer in i dörren på heroes guild? jag har kommit in i de andra tex rose cottage ge dörren choklad knothole glade en bättre båge typ master. men har inte kommit in i dörren utanför tvinblades camp??

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Lite tips kanske!

    Citat Original inlägg av barkis
    är det någon som vet hur man kommer in i dörren på heroes guild? jag har kommit in i de andra tex rose cottage ge dörren choklad knothole glade en bättre båge typ master. men har inte kommit in i dörren utanför tvinblades camp??
    Hejsan!

    Ska prova chokladen, demondörren i heros guild har jag inte heller kommit in i, men den säger ju att man måste vara väldigt god för att komm in i den, och har hört att man ska ha en väldigt "vit" rustning eller klädnad och mycket possitiva poäng för att komma in i den.

    Har heller inte kommit in i demondörren som säger att den vill se en brillant knight eller vad den säger.
    Vad säger den i tvinblades camp?

    Jag hade föresten standardbågen och kom in i den där man ska skjuta honom med båden, men jag hade uppgraderat min gubbe på accurency då 2 steg eller nått.

    Ha det gött!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    ----------------Spoiler-----------------


    Hmm, har inte spelat fable sen i våras.. Heroes Guild är väl den som ligger i klippväggen i utkanten av själva träningsområdet?? Den säger väl nåt om "your path has to be lit", alltså "din väg måste vara upplyst". Kolla i inventory, där finns en lykta som inte direkt har något användningsområde i spelet. Om jag inte blandar ihop det med en annan demondörr är det lyktan man ska använda.

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av barkis
    är det någon som vet hur man kommer in i dörren på heroes guild? jag har kommit in i de andra tex rose cottage ge dörren choklad knothole glade en bättre båge typ master. men har inte kommit in i dörren utanför tvinblades camp??

    Man får ju en lampa när man börjar, använd den franför dörren så öppnas den

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •