Ikonerna har försvunnit sedan jag uppdaterade xbmc. Hur skall jag få tillbaka dessa då lilleman behövde dem för att starta sina filmer då han inte kan läsa. Mvh
Ikonerna har försvunnit sedan jag uppdaterade xbmc. Hur skall jag få tillbaka dessa då lilleman behövde dem för att starta sina filmer då han inte kan läsa. Mvh
Töm Udata/Tdata på gammla XBMC saves
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
pege63 tänker du på face008 så har jag tömt dem. Funkar fortfarande inte. På spelen funkar det bra med visning av ikoner men inte på filmerna. Vad göra?
Har du tömt i savesen i Msdash åxå.
Var hade du ikonerna?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ikonerna låg ju i "mina filmer" mappen. Samt även i "mina spel" mappen. Nu vart ikonerna borta.
Om dom låg där innan & är borta nu så har du väl på ngt sätt råkat radera dom eller så har dom flyttas på ett eller annat sätt, sök igenom alla mappar
Bookmarks