Läste för tag sen att ni skulle få in "X3 Control Panels" , front till xbox med usb , plats för lcd osv... men undrar hur statusen är nu?
vill gärna ha en, men blir dyrt beställa från utlandet, jag har lcd och allt men vill bara ha själva fronten!
Läste för tag sen att ni skulle få in "X3 Control Panels" , front till xbox med usb , plats för lcd osv... men undrar hur statusen är nu?
vill gärna ha en, men blir dyrt beställa från utlandet, jag har lcd och allt men vill bara ha själva fronten!
Jag bör hinna beställa och få hem under nästa vecka.Original inlägg av Kenny80
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur vet jag att ni fått in dom? har inge lust sitta kolla vartenda dag!
Fråga här i tråden ibland.
Sist jag beställde från min leverantör så hade han bara gröna kvar.
Jag provade igen idag, så med lite tur är dom här inom ett par dagar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nån svart inne?
Ja, både med och utan LCD. Har inte hunnit fastställa utpriset på dom och lägga upp på hemsidan, fixas efter helgen.
Räkna med c:a 800:- med lcd och c:a 400.- utan lcd.
Jag har en ny oöppnad svart med lcd till salu.
700.- om du är intresserad.
mvh
Här är länken till de vi säljer, dom finns på lager nu
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=354
Bookmarks