Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 42 av 42

Diskussion: Byta skiva mitt i spelet utan case??

  1. #31
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Jag har inget svar till dig ToffeToffe... det funkar bara helt enkelt. Har ju som sagt inte gjort nåt speciellt för att få det och funka...

  2. #32
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    jo, man hade ju köpt det för det är ju ett himla bra spel.
    okej, men tack ändå. kanske funkar när nästa version av biosen kommer.
    någon som när föressten?

  3. #33
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Fick precis hem mitt nya case till cuben idag. Köpte det från en butik i örebro. Vet inte om jag ska göra reklam för en annan sida därför lägger jag inte ut adressen.
    Caset fanns ju inte här på psxcare så därför valde jag ett annat ställe... Sorry!!!

    Tycker det funkar bra faktiskt. Inga problem att byta skiva med det heller. (Jaaa, varför skulle det vara det??)
    Iaf... mycket nöjd med det. Kan rekommenderas. Det enda jag kan klaga på det är att det är svårt att få upp skivorna, men det är ju svårt att göra det på ett annat sätt så det ser bra ut också...
    Ska psxcare kanske köpa in ett lager med case's????

  4. #34
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp, skall ta in dom efter helgen då min ordinarie distributör fått in dom nu. Skall ändå beställa massa annat skrot, så dom får hänga med i lådan :-)

    Hoppas dom fått till passformen i fabrikerna nu, de första serierna var det ju lite si&så med...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #35
    Registrerade
    Jun 2005
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Har problem med "casen" du snackar om, har också köpt den i örebro du vet var. Alltså det är lite bökit att få på den, men när det väll passar så fukkar flekten sig, alltså den låter som att man har stuckit in något i den.

    Det är för att chassit trycker på mitten av flekten, hur kunde du fixa det? samma för min polare...

  6. #36
    Registrerade
    May 2005
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Inget problem med casen vid montering. Fick trycka till lite bara föra att sidorna på den buktade lite inåt. Sen var det bara att ta 4 "normala" skruvar och skruva ihop den. Inget missljud från fläkten överhuvudtaget. Har jag en otrolig tur med alla saker eller??? Inget har direkt gått emot mig som det verkar gjort för många andra.....

  7. #37
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Caset jag testade ur vår leverans gick också lätt att montera, men ejectknappen gillar att fastna i bottenläge. Så antingen får man trycka bara så mycket som behövs för att locket skall poppa upp, eller så får man trycka som en s-tans hackspett på knappen så att den poppar upp igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #38
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Lund
    Inlägg
    49
    Respekt
    22
    när kan man köpa det hos er ?

  9. #39
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #40
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Lund
    Inlägg
    49
    Respekt
    22
    kommer ni ta in den i svart, eller det finns inte?

  11. #41
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Fanns inte just när jag beställde, lär väl komma in framöver.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #42
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Har ett köpt tales of symphonia men det vill inte funka att byta skiva i mitt chippade gc... fattar itne varför? något förslag?

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Direkt boota HDLoader utan skiva!
    By Shadoph in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-09-16, 14:05
  2. Byta HDD, utan chip, enbart mod. bios
    By Berra- in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-09, 17:48
  3. Byta skiva i spel på psx
    By svennglenn in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-25, 11:06
  4. Går det att starta en bränd skiva utan chip?
    By torstenius in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-21, 18:06
  5. Bränna en ps2 skivà?
    By Locomotiv in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2001-12-21, 20:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •