Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: XLINK KAI + Linksys WRT54GS = KAISTATION

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    XLINK KAI + Linksys WRT54GS = KAISTATION

    Vi har börjat sälja Linksys WRT54GS, med original firmware eller färdig för Kaistation.

    Med denna router behöver du inte vara beroende av en PC för att spela gratis online med xboxen!

    Länk till produkten:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=355&xSec=49

    Länk till Kaistation:
    http://www.teamxlink.co.uk/?go=kaistation
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Fan va grätt! Kör man då via dashboarden för att koppla upp sig på arenor m.m?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du kör via XBMC. Jag har för mig att Avalaunch skall ha fått stöd för detta också, men jag kan ha fel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Stämmer att Avalaunch har denna funktion. Finns det
    X-link firmware för andra routrar? Tänkte att man kanske kunde ta den gamla och använda som kaistation.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kolla länken till deras hemsida ovan
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Jag tror inte jag orkar progga en firmware till min D-link router... Får väl fortsätta köra via datorn. Fungerar det också.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2004
    Från
    Färila
    Inlägg
    61
    Respekt
    21
    För den som hade tänkt att flasha om kan ja rekomendera nån annan firmware än kaistation, typ sveasoft lr liknande, eftersom dom har massvis med extrafunktioner,inklusive kaistation, http://www.dd-wrt.com/ Kör me de, kanonbra

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Denna router; Linksys WRT54GS som ni säger funkar till psp, vilken version har ni av den? För jag hade tänkt att använda xlink Kai med den.

    plz maila mig med svaret:
    eriksson_joel@hotmail.com
    Last edited by zorax; 2006-02-23 at 18:30.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bumpa tråden imorgon om du inte fått svar. Sitter hemma nu, kan inte kolla, och lär ju glömma till imorgon om du inte väcker tråden igen
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Denna router; Linksys WRT54GS som ni säger funkar till psp, vilken version har ni av den (står efter modellnumret)? För jag hade tänkt att använda xlink Kai med den.

    plz maila mig med svaret:
    eriksson_joel@hotmail.com

  11. #11
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det var version 1. nånting ifall någon var nyfiken, men vi har ju redan gjort upp affären med den nu :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #12
    dragonslayer Guest
    finns det någon kaistation firmware som fungerar nu... har idag hyperWRT (minns inte version)

Liknande diskussioner

  1. Xlink kai problem...
    By johnny_o in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 16:59
  2. Xlink KAI? Tjänsten inte kontaktbar?!? 2 Nätverkskort!
    By powerman in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2005-05-10, 16:46
  3. hjälp....me xlink kai
    By gagge3 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 15:20
  4. Får ni Xlink KAI att fungera i Xbmc?
    By Bam-Bam in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 28
    Senaste inlägg: 2005-01-20, 09:12
  5. Hur använda Xlink Kai med Avalaunch?
    By zaphirnr1 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-14, 16:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •