Hej har sedan tidigare ps2 med chip i och för att spela NTSC spel så behövdes en ny scartkabel, undrar nu om något liknande behövs för gamecuben för att spela importer från t.ex USA?
Hej har sedan tidigare ps2 med chip i och för att spela NTSC spel så behövdes en ny scartkabel, undrar nu om något liknande behövs för gamecuben för att spela importer från t.ex USA?
Tror inte det. Men, jag är ruskigt dålig på GC så det kan hända att jag har fel.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Nej du behöver inget mer
Som jag misstänkte...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jag har hört att man behöver en tv också som stödjer ntsc signaler men tydligen så stödjer typ alla tv apparater som är gjorda dom senaste 10 åren minst.
Så svaret är typ alltid ja
hmm
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks