Jag har nu installerat mitt SmartXX LT Opx-kort, grejen är bara den att jag verkligen inte förstår vad jag ska ta mig till nu?
Innan jag blir bombarderad med diverse "SÖÖÖÖÖÖÖÖK!!"-inlägg, så vill jag försvara mig med att jag sökt och kollat och haft mig genom hela forumet. Har ändå inte hittat något. Alla slänger sig med olika begrepp som jag som nybörjare inte har en suck att förstå.
Så, jag förstår att jag måste installera BIOS och dashboard. Varför vet jag inte, men det är så jag förstått det. När jag startar Xboxen i nuläget kommer jag till denna bild: http://www.smartxx.com/manuals/pics/4-menu.jpg
Jag har bränt in ett BIOS med namn "M8plus" på en DVD+RW-skiva och även installerat det. Grejen är bara att jag när jag väljer det BIOSet i ovanstående meny, så kommer jag till Xboxens "vanliga" meny, dvs den jag hade innan jag chippade överhuvudtaget.
Vad ska jag göra för att få allting att fungera? Jag uppskattar sansade inlägg där folk inte skenar iväg i sina fackbegrepp och andra saker en lekman som jag inte alls förstår mig på.
Jag är inte dum. Jag lär mig faktiskt rätt snabbt. Ge mig bara en chans...
Bookmarks