Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Var kan man köpa en HDloader?

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Question Var kan man köpa en HDloader?

    Funderar på att dra ner till Game och kolla om dom har den, eller tradition, men konstigt att den inte finns nånstans att beställa online

    Jag funderar även på att köpa en HLadvance och det var därför jag posta här för att få lite info. På en del sidor har jag läst att den bara är en "shameless" kopia av HDloader och att de flesta håller sig till HDloader. Hittade även en patch på exploitstation där det stod följande i beskrivningen:

    Contains all the newest patches for enhanced functionality/stability. This version is superior in functionality to HDAdvance 2.0. Contains all enhancement patches in HDL Patcher 0.6. Also has slightly more informative splash screen.
    Är det här bara överdrivet, eller ska jag fortsätta leta efter HDloader?

    Dessutom, när det gäller compatibility, så verkar en sak gälla för HDloader, en annan för HDadvance 2.0, och en tredje för ToxicOS. Vilken ska man satsa på för att få flest spel att funka?

    //cioxx

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du har en chippad PS2 kan du säkert hitta en "crackad" hd-loader och lägga på alla nya patchar som går att hitta.

    Men om du skall köra original så är det HD Advance v2 som gäller eftersom original HD Loader inte tillverkas längre, och aldrig tillverkats med någon uppdatering/patch inlagd.

    HD Advance 2.0 är iaf patchad till att klara 200GB hårddiskar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    tack för d snabba svaret Hansi, ska fixa HD Advance då jag inte kommer modda min maskin

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Kan man starta hdloader från MC med neo4?
    By klaring in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-21, 18:20
  2. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 15:06
  3. Vart kan man köpa en apkostym??
    By axl in forum Fritt Forum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-06-27, 19:23
  4. Kan man använda multi-x till att tanka?
    By ama in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 15:46
  5. var kan man hitta samsung boxar
    By calle81 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-19, 19:57

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •