Hej.
Jag skulle vilja köra x2 5032 med olika boot ordning på varsin bank i ett X2 chip. Är det genomförbart nu när man har en config-fil till bioset. man kan ju inte ha 2 olika config-filer.
Förslag??
Hej.
Jag skulle vilja köra x2 5032 med olika boot ordning på varsin bank i ett X2 chip. Är det genomförbart nu när man har en config-fil till bioset. man kan ju inte ha 2 olika config-filer.
Förslag??
/Mr Walker - Xbox n00b
Ja det kan man nog om man sätter ihop två till en 1024k.bin fil man kan även köra utan config filen
tetsa sätta ihop två binfiler med följande:
copy /b xxx512k.bin + yyy512k.bin xy1024k.bin
där xxx & yyy är namnet på bioserna du döper bara om dom typ
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Men om man inte har nån config fil, så får väl båda versionerna samma boot-ordning?
/Mr Walker - Xbox n00b
Bump
/Mr Walker - Xbox n00b
"tänkte inte på det" är nog teamxecuters kommentar. Det verkar behövas någon form av tool för att ändra filnamnet på configfilen i bioset :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja nåt sånt typ, synd ville ju ha XBMC som boot på ena och "orginaldash" på andra(men inte chippet avstängt).
/Mr Walker - Xbox n00b
Du får väl använda något annat bios i en av bankerna då.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks