Hej! Jag har ett litet problem. Det är så att jag gått igenom min hd på Xboxen och sett att där finns en enhet G. Saken är att jag inte kan använda den. Det är ju en hel del utrymme på den, ca 26gb. Varför är det så? Någon som vet?.
Hej! Jag har ett litet problem. Det är så att jag gått igenom min hd på Xboxen och sett att där finns en enhet G. Saken är att jag inte kan använda den. Det är ju en hel del utrymme på den, ca 26gb. Varför är det så? Någon som vet?.
vad har du för hdd? 200gb? använt bios som delar upp 137 ( eller nåt liknande) gb på F och resterande på G? formaterat G: med tex superdisc för att komma åt den
Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33
Helt onödigt att använda en G part på en 200GB.
Just den kombinationen gäller om du har en 300GB & över
Se till att bioset har "partion 6 takes the rest of the drive" det gör du med EvTool
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
det är en 160gb maxtor, ett duox2 chip (det blå) orginal bios alltså det som ligger på chippet när man köper dem. Boxen är en 1.6-a
Som sagt kolla hur du gör med Evtool se nedan
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks